مجله بدنسازی جی اس

  • ۰
  • ۰

تیشرت ورزشی زنانه

 

ترند لباس ورزشی زنانه

ترند لباس ورزشی زنانه چیست؟

همانطور که می‌دانید منظور از ترند لباس ورزشی زنانه آن دسته از لباس‌های مناسب ورزشی است، که در سال جدید مد می‌شود. و بانوان از دسته‌های مختلف ترند لباس ورزشی اقدام به خرید البسه ورزشی می‌کنند. این ترندها بسته به شرایط جامعه و سلیقه افراد سال به سال متفاوت است و جهت خاصی را پیش می‌گیرد.

همیشه ورزشکارها از جذابیت خاصی برخوردار هستند. جذابیت ظاهری که به خاطر داشتن عضلات قوی به کنار، به علت تخلیه استرس و افزایش ترشح هورمون‌های شادی‌آور نیز  ورزشکاران، خوش اخلاق بوده و محبوبیت بیشتری دارند.

برای خانم‌ها، داشتن سلامت جسمی و روحی، اهمیت بسیاری داشته و همواره با روش‌های مختلف، سعی در افزایش سلامتی خود دارند. همانطور که می‌دانید بهترین روش برای افزایش سلامتی، ورزش کردن است. این را بدانید که به راحتی می‌توانید هم در خانه ورزش کنید و هم در باشگاه. اما در این بین یک نکته مهم وجود دارد و آن هم پوشیدن لباس مناسب ورزش است. در این مطلب، با بررسی ترند لباس ورزشی زنانه، شما را در انتخابی بهتر و متناسب با مد روز، راهنمایی می‌کنیم.

ترند لباس ورزشی چیست؟

مدل‌های ترند لباس ورزشی زنانه

این روزها، انواع مختلفی از لباس‌های ورزشی زنانه در بازار، به فروش می‌رسند. می‌توانید لباسی ساده و یا لباسی مطابق با مد روز را انتخاب کنید. بعضی از ورزشکاران ترجیح می‌دهند لباسی پوشیده انتخاب کرده تا عرق بدنشان را جذب کند. بعضی دیگر نیز به اکسیژن رسانی بیشتر توجه دارند. از این رو، لباسی که آزادی عمل بالاتری برایشان فراهم می‌کند را انتخاب می‌کنند.

ابتدا ترند لباس ورزشی زنانه که کمپانی‌های مختلف در سال ۲۰۲۰، در پیش گرفته‌اند را بررسی کرده و بعد از آن، سایر مدل‌ها را معرفی می‌کنیم.

سویشرت

اگر به سایت‌های کمپانی‌های معتبر و نام آشنای دنیا سری بزنید، خواهید دید که سویشرت جزء اولین گزینه‌هایی است که به چشم می‌خورد. سویشرت‌هایی که همگی طرح‌های ساده دارند و تمام شلوغی طرحشان شامل یک خط ساده یا یک نوشته کوچک می‌شود.

پوشیدن سویشرت یا کاپشن ورزشی در ورزش‌های هوازی، تنها از خنک شدن ناگهانی عرق و اسپاسم عضلانی شما جلوگیری نمی‌کند. بلکه انتخابی بی‌نظیر برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در محیط باز است.

مدل های لباس ورزشی زنانه سویشرت

لباس مناسب ورزش زنانه (سویشرت)

نیم‌ تنه

نیم‌ تنه یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها در میان بانوان است. در ابتدای سال ۲۰۲۰، ترند لباس ورزشی زنانه ، نیم‌ تنه و لگ معرفی شد. در سال ۲۰۱۹ شاهد نیم‌ تنه‌هایی با یقه گرد و کوچک بودیم و تمام تنوع این دسته از لباس‌های ورزشی، در مدل پشت لباس بود.

با این حال در سال ۲۰۲۰، سلیقه طراحان متفاوت شده و در طراحی نیم تنه‌ها، خلاقیت بیشتری ایجاد کرده‌اند. تنوع طرح در ترند لباس ورزشی زنانه امسال، بسیار بالا است اما طرح‌های کلی شامل بندهای ضربدری، بندهای نازک، ساده و حلقه آستین‌های قهرمانی می‌شود.

نکته خیلی مهم در زمان تهیه لباس ورزشی، سایز مناسب و صحیح است. این نکته در خصوص نیم تنه، اهمیت بیشتری دارد. باید توجه کنید که سایز نیم تنه با اندام شما، متناسب باشد. اگر لباسی تنگ انتخاب کنید، اندامتان تحت فشار بوده و علاوه بر ظاهر نامناسب، مشکلات جسمانی نیز ایجاد می‌کند. همچنین سایز بزرگتر نیز به تن‌تان آویزان بوده و اصلا جلوه زیبایی ندارد.

البسه ورزشی زنانه (نیم تنه)

لباس مناسب ورزش زنانه (نیم تنه)

لگ

لگ انتخابی همیشگی است و تابستان و زمستان نمی‌شناسد. در ترند لباس ورزشی زنانه امسال هم لگ را در میان برترین‌ها می‌بینیم. این بار به راحتی لگ‌ها توجه بیشتری شده است. کش کمر آن‌ها پهن بوده و کشسانی بهتری دارند. به این ترتیب، بانوان ورزشکار بدون اینکه برای اجرای حرکات ورزشی به بدن خود فشار بیاورند، به راحتی ورزش می‌کنند.

لگ‌های ورزشی علی‌رغم بلند بودن، به پا می‌چسبند و اصلا آزادی عمل را از ورزشکاران، نمی‌گیرد. بهتر است لگ‌هایی ساده انتخاب کنید تا در زمان برگشت از باشگاه، مجبور به تعویض آن نباشید. چرا که همه می‌دانیم عوض کردن یک لباس ورزشی چسبان، بلافاصله بعد از یک ورزش نفس گیر، اصلا کار ساده‌ای نیست.

انتخاب لباس ورزشی زنانه (لگ)

البسه ورزشی زنانه (لگ)

تاپ

تاپ همیشه طرفداران بسیاری دارد. چه در منزل باشید یا در یک مهمانی نسبتا رسمی، تاپ‌ها همیشه گزینه‌های پر مخاطبی هستند. در ترند لباس ورزشی زنانه نیز، توجه جالبی به تاپ شده است. بندهای تاپ‌های مدل قهرمانی، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که آزادی عمل فوق العاده‌ای به شما داده و دست کمی از نیم تنه‌های ورزشی ندارند.

با پوشیدن تاپ می‌توانید حالت دست و بدن خود را در هنگام ورزش کردن بررسی کرده و مدل ورزشی صحیح را اجرا نمایید. همچنین با طراحی خاصی که دارد، فرمی جذاب به استایل شما می‌بخشد. امکان تنفس راحت پوستی نیز، مزیت دیگر انتخاب تاپ قهرمانی برای ورزش کردن است.

مدل های لباس ورزشی زنانه (تاپ ورزشی)

البسه ورزشی زنانه (تاپ)

تیشرت

تیشرت ورزشی هم محبوبیت خاص خود را دارد و افراد زیادی بدون توجه به ترند لباس ورزشی زنانه و تنها با احساس راحتی خود، آن را انتخاب می‌کنند. با این حال، در ترند ۲۰۲۰، تیشرت هم دیده می‌شود. بعضی از بزرگترین کمپانی‌های البسه ورزشی، به طراحی تیشرت‌های ساده با آستین بلند، روی آورده‌اند.


در انتخاب تیشرت، لباسی را تهیه کنید که دست و پای‌ شما را نبندد. همانطور که تنگ بودن لباس، مخصوصا در ناحیه آستین و حلقه آستین، آزار دهنده است، لباس‌های خیلی گشاد نیز انتخابی نامناسب برای ورزش کردن هستند.

انتخاب ترند لباس ورزشی زنانه

انتخاب بهترین مدل لباس ورزشی زنانه (تیشرت)

شلوار

مسلما بهترین ست برای تیشرت، شلوار خواهد بود. در طراحی شلوارهایی که امسال می‌بینیم، پایین پاچه شلوار، کش‌های پهنی دوخته شده است. به این ترتیب، بانوان ورزشکار بدون هیچ دغدغه‌ای، می‌توانند حتی بالانس بزنند.

ست تیشرت و شلوار، زیبایی خاصی دارد و با همراهی سویشرت، به یک ست ورزشی کامل تبدیل می‌شوند. در ترند لباس ورزشی زنانه امسال، ست‌های جالب توجهی طراحی شده‌اند. با این حال، تمرکز طراحان، بر روی لگ‌های ورزشی، بیشتر از شلوار است.

انتخاب بهترین مدل لباس ورزشی زنانه (شلوار)

البسه مناسب ورزشی زنانه

شلوارک

شلوارک‌های ورزشی هم با نیم تنه و هم با تاپ یا تیشرت، به خوبی ست می‌شود. همچنین ورزشکاران می‌توانند با راحتی بیشتری ورزش‌های مربوط به پا را انجام دهند. پوشیدن شلوارک، علاوه بر موارد بالا، امکان تنفس پوستی را به خوبی برای بانوان ورزشکار، فراهم می‌کند. در میان ترند لباس ورزشی زنانه امسال، شلوارک‌های ساده و کوتاه، بیشتر از شلوارک‌هایی که قدشان تا ساق یا زانو می‌رسد، به چشم می‌خورند.

لباس مناسب ورزش زنانه

مدل لباس مناسب ورزش زنانه

دامن ورزشی

این روزها کمتر کسی به سراغ این گزینه می‌رود. دیگر مانند گذشته، دامن‌های کوتاه ورزشی، جایی میان ترند لباس ورزشی زنانه ندارد. با این حال اگر با پوشیدن آن احساس راحتی بیشتری دارید، بدون پشیمانی به سراغش بروید.

دامن ورزشی زنانه

جوراب

تنها گزینه مهم در انتخاب کوتاه یا بلند بودن جوراب، سلیقه خود شما است. با انتخاب شلوار یا لگ ورزشی، فقط می‌توانید به پوشیدن جوراب کوتاه، فکر کنید. در عین حال، اگر شلوارک یا دامن‌های ورزشی را انتخاب می‌کنید، انواع جوراب‌های مچی، ساق‌دار کوتاه و  بلند، گزینه‌های مختلفی هستند که پیش روی شما قرار دارند.

انتخاب مدل های لباس ورزشی زنانه

کتانی یا کفش ورزشی

در انتخاب کفش ورزشی، دقت بسیاری به خرج دهید. در ترند لباس ورزشی زنانه امسال، کتانی‌هایی با طرح و رنگ‌های مختلف به چشم می‌خورند. با این حال، نکته مشترک در همه آن‌ها، سبک بودن کتانی و تناسب آن با فرم کف پا است.

اگر کف پای صافی دارید یا استخوان انگشت شصت تان، انحراف دارد، به فروشگاه‌های مخصوص کفش و کتانی طبی رفته تا یک جفت کتانی ورزشی زیبا و متناسب با پای خود شما، برای‌تان طراحی و آماده کنند.

منبع :rozisha.com

  • ۹۹/۰۶/۲۶
  • مهسان معبودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی